Tijdens deze Masterclass krijgt u op één dag meer zicht en grip op klantcontact en dienstverlening, nu en in de toekomst. Wat betekent dit voor u? Waar kunt u van elkaar leren en samenwerken? Laat u tijdens KCC Interactief in een exclusieve setting voeden met inspiratie en kennis om zo ook binnen uw organisatie direct beter klantcontact te realiseren.
Hoofd docent Jerry Downing
Jerry Downing is de grondlegger van webcare en WhatsApp als servicekanaal bij Transavia en waar hij zijn sporen als (webcare) manager heeft verdiend. Veel gevraagde, enthousiaste en bevlogen social media-trainer en –spreker die het belangrijk vindt om te onderzoeken en te spiegelen. Social care vormt volgens hem de voelsprieten van elke organisatie. Zijn uitgangspunt is altijd: de klant c.q. inwoner centraal.
In 2017 is hij Publiek Interactief begonnen, een trainings- en adviesbureau dat helpt om de (online) dienstverlening van organisaties naar een hoger plan te tillen. Verschillende gemeenten, maar ook Coca Cola Brussel, Heineken, Duinrell hebben trainingen en workshops van Jerry Downing gevolgd.
Zijn Kernwoorden:
Customer centric, resultaat, verbindingen leggen, samenwerken, coaching, prikkelen, creatief, analytisch, resultaatgericht, gedreven, communicatie, realisme, authenticiteit en een gezonde dosis humor.