Opening van de dag door Jerry Downing. Toelichting op het programma en inventarisatie van de achtergrond en wensen van deelnemers.
Jerry Downing is de grondlegger van webcare en WhatsApp als servicekanaal bij Transavia en waar hij zijn sporen als (webcare) manager heeft verdiend. Veel gevraagde, enthousiaste en bevlogen social media-trainer en –spreker die het belangrijk vindt om te onderzoeken en te spiegelen. Social care vormt volgens hem de voelsprieten van elke organisatie. Zijn uitgangspunt is altijd: de klant c.q. inwoner centraal.
In 2017 is hij Publiek Interactief begonnen, een trainings- en adviesbureau dat helpt om de (online) dienstverlening van organisaties naar een hoger plan te tillen. Verschillende gemeenten, maar ook Coca Cola Brussel, Heineken, Duinrell hebben trainingen en workshops van Jerry Downing gevolgd.
Oprichter Publiek Interactief – advies, support & training
Een inleiding in de thematiek
5 key take-aways die noodzakelijk zijn om beter aan te sluiten bij de klant via digitale klantcommunicatie
Oprichter Publiek Interactief – advies, support & training
Tijdens het KCC congres 2022 was de workshop Persoonlijke dienstverlening in een digitaal tijdperk van Geert Schaaij-Hessels van gemeente Dronten enthousiast ontvangen. De feedback gaf aan dat er bij de deelnemers behoefte is om langer stil te staan bij wat de gemeente Dronten precies gedaan heeft om er voor te zorgen dat je digitale muur geen onneembaar fort wordt.
De workshop van Geert sluit naadloos aan bij het programma van deze masterclass. Geert zal de deelnemers (weer) trakteren op een enthousiaste presentatie en met mooie praktijkvoorbeelden waarbij nu de ruimte is voor meer interactie en oefeningen.
Coördinator KCC, Gemeente Dronten
Een interactieve sessie waarbij het gesprek wordt aangegegaan met de deelnemers aan de hand van praktijk voorbeelden.
Een inleiding in de thematiek
5 key take-aways die noodzakelijk zijn om de kunst van personaliseren toe te passen in de dagelijkse werkzaamheden
Oprichter Publiek Interactief – advies, support & training
Gastspreker Lisette Hanssen (webcare- en klantkanaal specialist en podcastmaker) komt vertellen over haar ervaringen met digitale klantcommunicatie uit de praktijk. Lisette deelt graag tips & trics om andere te op weg te helpen.
Webcare- en klantkanaal specialist, podcastmaker en operationeel Manager, SVB Sociale Verzekeringsbank
Personaliseren en versimpelen in de praktijk. Samen oefenen met praktijk cases om uiteindelijk zelf te kunnen zeggen: Hé, mijn klant begrijpt me!