Wendbaarheid en weerbaarheid in tijden van verandering

Wendbaarheid en weerbaarheid in tijden van verandering Theorie

Een inleiding in de thematiek

  • Hoe houden we grip op de groeiende behoefte aan contact?
  • Hoe schalen we effectief op tijdens een plotselinge verandering of crisis?
  • Wat kun je doen om het menselijke contact te bewaken?
  • Hoe bevorderen we de klantgerichtheid en klantrelatie in tijden van onzekerheid?

5 key take-aways die noodzakelijk zijn om wendbaar en weerbaar te blijven

Hoofd docent Jerry Downing is de grondlegger van webcare en WhatsApp als servicekanaal bij Transavia en waar hij zijn sporen als (webcare) manager heeft verdiend. Veel gevraagde, enthousiaste en bevlogen social media-trainer en –spreker die het belangrijk vindt om te onderzoeken en te spiegelen. Social care vormt volgens hem de voelsprieten van elke organisatie. Zijn uitgangspunt is altijd: de klant c.q. inwoner centraal.

Schrijf je in vóór 15 augustus en profiteer van €100,- korting! Je betaalt slechts € 499,- excl. BTW. Daarnaast ontvangt elke 2e en 3e persoon van dezelfde organisatie € 50 korting op het geldende tarief.

OVERZICHT NIEUWS