Wendbaarheid en weerbaarheid in tijden van verandering
De coronacrisis heeft ons laten zien hoe belangrijk klantcontactcentra zijn. In een tijd van plotselinge verandering hebben inwoners en/of klanten enorm veel vragen en behoefte aan menselijk contact. Dat legt grote druk op de klantcontactcentra.
Vragen die worden beantwoord tijdens de masterclass:
De hoofddocent is Jerry Downing, de grondlegger van webcare en WhatsApp als servicekanaal bij Transavia en waar hij zijn sporen als (webcare) manager heeft verdiend. Veel gevraagde, enthousiaste en bevlogen social media-trainer en –spreker die het belangrijk vindt om te onderzoeken en te spiegelen. Social care vormt volgens hem de voelsprieten van elke organisatie. Zijn uitgangspunt is altijd: de klant c.q. inwoner centraal.
Schrijf je hier zorgeloos in! De tweede en derde persoon van dezelfde organisatie ontvangen €50 korting op de deelnameprijs. Kom je met meer dan vijf collega’s? Profiteer dan van een groepskorting van 25% korting per kaart!