Wendbaarheid en weerbaarheid in tijden van verandering

Wendbaarheid en weerbaarheid in tijden van verandering

De coronacrisis heeft ons laten zien hoe belangrijk klantcontactcentra zijn. In een tijd van plotselinge verandering hebben inwoners en/of klanten enorm veel vragen en behoefte aan menselijk contact. Dat legt grote druk op de klantcontactcentra.

Vragen die worden beantwoord tijdens de masterclass:

  • Hoe houden we grip op de groeiende behoefte aan contact?
  • Hoe schalen we effectief op tijdens een plotselinge verandering of crisis?
  • Wat kun je doen om het menselijke contact te bewaken?
  • Hoe bevorderen we de klantgerichtheid en klantrelatie in tijden van onzekerheid?

De hoofddocent is Jerry Downing, de grondlegger van webcare en WhatsApp als servicekanaal bij Transavia en waar hij zijn sporen als (webcare) manager heeft verdiend. Veel gevraagde, enthousiaste en bevlogen social media-trainer en –spreker die het belangrijk vindt om te onderzoeken en te spiegelen. Social care vormt volgens hem de voelsprieten van elke organisatie. Zijn uitgangspunt is altijd: de klant c.q. inwoner centraal.

Schrijf je hier zorgeloos in! De tweede en derde persoon van dezelfde organisatie ontvangen €50 korting op de deelnameprijs. Kom je met meer dan vijf collega’s? Profiteer dan van een groepskorting van 25% korting per kaart!

OVERZICHT NIEUWS