Terugblik Masterclass KCC Interactief

Afgelopen woensdag vond de 1e editie van de Masterclass KCC Interactief plaats. Publiek Interactief en CKC Seminars kijken vol trots terug op deze geslaagde editie en danken de gastsprekers, deelnemers en congrescentrum ’t Spant voor de medewerking.

Onder leiding van hoofddocent Jerry Downing is de theorie van het thema Wendbaarheid en Weerbaarheid toegelicht. Hoe houden we grip op de groeiende behoefte aan contact? Hoe schalen we effectief op tijdens een plotselinge verandering of crisis? Wat kun je doen om het menselijke contact te bewaken? Hoe bevorderen we de klantgerichtheid en klantrelatie in tijden van onzekerheid? Gastspreker Sharon Braam gaf hierbij een inspirerende gastsessie over de employee experience bij VANAD Group. Vervolgens gingen de deelnemers in gesprek over het thema Wendbaarheid en Weerbaarheid.

In de middag kwam het thema Social Care aan bod. Wat is het verschil tussen social care en gewoon klantcontact? Waar positioneer je social care in de organisatie? Welke (specifieke) competenties stelt social care? Hoe sla je de juiste toon aan? Gastspreker Christiaan Koenders sloot hierop aan met gastsessie over social media in het sociale domein. Aan het einde van de dag gingen de deelnemers met elkaar in gesprek over het thema Social Care. We sloten de dag af met de uitreiking van een certificaat en een netwerk borrel.

Sfeerimpressie

Wil je nog even nagenieten of sfeerproeven? Of heb je deze editie van de masterclass gemist en wil je toch graag een indruk krijgen? Je vindt hier een uitgebreide sfeerimpressie:

OVERZICHT NIEUWS