Samen in Dialoog - Hoe bent u de crisis doorgekomen?

In een korte tijd is er veel veranderd binnen de klantcontactcentra. De werkdruk werd hoger, we zijn gaan werken vanuit thuis, we kregen andere typen vragen en collega’s vielen uit. Tijdens KCC Interactief wordt het gesprek aangegaan om ervaringen te delen vanuit de praktijk.

  • Hoe hebben we de crisis ervaren?
  • Wat kunnen we van elkaar leren?
  • Wat nemen we mee uit onze ervaringen?

Gemeente Oosterhout, Hilversum, Loon op Zand, Purmerend, Wageningen, P-Direkt en Samenwerkingsorganisatie Beroepsonderwijs Bedrijfsleven (SBB) nemen al deel aan deze dialoog. Ben u er ook bij?

Ga met ons de dialoog aan
Kom naar KCC Interactief en deel uw ervaringen over klantcontact in tijden van verandering. De deelnemersprijs bedraagt €499,- excl. BTW per persoon. Bovendien ontvangt de twee en derde persoon (van dezelfde organisatie) €50,- korting op het full fee tarief.

LET OP: In deze exclusieve setting is er slechts plaats voor 25 deelnemers.
Meld u nu aan want, VOL=VOL.

OVERZICHT NIEUWS