De thema's van KCC Interactief zijn bekend!

Wendbaarheid en weerbaarheid in tijden van verandering
De coronacrisis heeft ons laten zien hoe belangrijk klantcontactcentra zijn. In een tijd van plotselinge verandering hebben inwoners en/of klanten enorm veel vragen en behoefte aan menselijk contact. Dat legt grote druk op de klantcontactcentra.

  • Hoe houden we grip op de groeiende behoefte aan contact?
  • Hoe schalen we effectief op tijdens een plotselinge verandering of crisis?
  • Wat kun je doen om het menselijke contact te bewaken?
  • Hoe bevorderen we de klantgerichtheid en klantrelatie in tijden van onzekerheid?

Ontzorgen met social care
Bij social care, ook wel webcare genoemd, komt meer kijken dan alleen reageren via Facebook en of Twitter. Of je nu bij de overheid of in het bedrijfsleven werkt, social care vormt de oren en ogen van jouw organisatie. Met de juiste social care manage je online interacties met als doel de verbetering van huidige klantcontacten en het starten van nieuwe contacten.

  • Wat is het verschil tussen social care en gewoon klantcontact?
  • Waar positioneer je social care in de organisatie?
  • Welke (specifieke) competenties stelt social care?
  • Hoe sla je de juiste toon aan?

Bekijk hier het actuele programma.

Kom met uw collega’s
De deelnemersprijs bedraagt €499,- excl. BTW per persoon. Bovendien ontvangt de twee en derde persoon (van dezelfde organisatie) €50,- korting op het full fee tarief.
Komt u met meer dan 5 personen van dezelfde organisatie? Profiteer dan van een groepsboeking, u ontvangt dat 25% korting per kaart! Klik hier voor meer informatie en direct aanmelden.

OVERZICHT NIEUWS