Vroegboekkorting KCC Interactief!

Hoofddocent Jerry Downing is de grondlegger van webcare en WhatsApp als servicekanaal bij Transavia en waar hij zijn sporen als (webcare) manager heeft verdiend. Klantgerichtheid en -beleving lopen als een rode draad door zijn carrière. Hij is een veel gevraagde, enthousiaste en bevlogen trainer en –spreker die het belangrijk vindt om te onderzoeken en te spiegelen.

In 2017 is hij Publiek Interactief begonnen, een trainings- en adviesbureau dat helpt om de (online) dienstverlening van organisaties naar een hoger plan te tillen. Verschillende gemeenten, maar ook Coca Cola Brussel, Heineken, Duinrell hebben trainingen en workshops van Jerry Downing gevolgd.

Tijdens de masterclass Klantgerichtheid:

  • Leer je jouw organisatie te transformeren van statisch naar dynamisch
  • Ontdek je hoe je digitale klantgerichtheid beter kan laten aansluiten
  • Ontdek je de kracht van simpele maar persoonlijke klantcommunicatie
  • Wordt actuele thematiek behandeld door middel van theorie- én praktijksessies

Na het volgen van deze masterclass ben je in staat om beter, persoonlijk en digitaal klantcontact te realiseren en zeg je ook na afloop: ‘Hé, mijn klant begrijpt me.

De masterclass vindt plaats op woensdag 10 mei a.s. in Van der Valk Hotel te Utrecht. Registreer vóór 16 februari a.s. en ontvang €100,- korting! Je betaalt slechts €399,- excl. BTW. Klik hier voor meer informatie en registratie.

OVERZICHT NIEUWS