(Digitale)klantcommunicatie kan en moet eenvoudiger

(Digitale)klantcommunicatie kan en moet eenvoudiger

Digitale klantcommunicatie moet simpeler, eenvoudiger en beter aansluiten bij de lezer én persoonlijk en betrokken overkomen. Of het nou is via een website of een klantcontactkanaal als Facebook, WhatsApp of andere sociale media.

Vragen die worden beantwoord tijdens de masterclass:

  • Waarom willen we (digitale) klantcommunicatie vereenvoudigen?
  • Wat kun je doen om het menselijke contact te bewaken
  • Hoe pak je het aan?
  • Wat levert het op?

De gegeven theorie worden ondersteund door opdrachten, (interactieve) oefeningen, werkboek én gastsprekers met mooie praktijkcases.

De hoofddocent is Jerry Downing, grondlegger van webcare en WhatsApp als servicekanaal bij Transavia, waar hij zijn sporen als (webcare) manager heeft verdiend. Zijn passie voor klantgerichtheid en -beleving loopt als een rode draad door zijn indrukwekkende carrière. Maar wat hem echt uniek maakt, is zijn enthousiasme en bevlogenheid. Zijn kernwoorden omvatten klantgerichtheid, resultaatgerichtheid, verbindingen leggen, samenwerken, coaching, creativiteit, analyse, communicatie, realisme, authenticiteit en humor.

De deelnameprijs bedraagt €499,- per persoon, de tweede en derde persoon van dezelfde organisatie ontvangen €50,- korting. Kom je met meer dan 5 personen van dezelfde organisatie? Profiteer dan van een groepskorting, je ontvangt 25% korting per kaart! Klik hier voor meer informatie en registratie. 

OVERZICHT NIEUWS