Terugblik Masterclass KCC Interactief 2023

Onder leiding van hoofddocent Jerry Downing is de theorie van het thema (digitale)klantcommunicatie kan en moet eenvoudiger toegelicht. Waarom willen we (digitale) klantcommunicatie vereenvoudigen? Wat kun je doen om het menselijk contact te bewaken? Hoe pak je het aan? Wat levert het op? Gastspreker Geert Schaaij-Hessels gaf hierbij een inspirerende gastsessie over Persoonlijke dienstverlening (in een digitale tijd). Vervolgens gingen de deelnemers zelf aan de slag in een interactieve workshop om concrete acties te bepalen om de (online) dienstverlening te verbeteren.

In de middag kwam het thema aansluiten en verbinden door personaliseren aan bod. Waarom wil je personaliseren? Hoe sla je de juiste toon aan? Welke idoom werkt en welke minder? Wat levert het op? Gastspreker Lisette Hanssen sloot hierop aan met gastsessie over verbinding via digitale klantkanalen Aan het einde van de dag gingen de deelnemers zelf aan de slag met het kalibreren en schrijven van teksten. We sloten de dag af met de uitreiking van een certificaat en een netwerk borrel.

Sfeerimpressie

Wil je nog even nagenieten of sfeerproeven? Of heb je deze editie van de masterclass gemist en wil je toch graag een indruk krijgen? Je vindt hier een sfeerimpressie:

OVERZICHT NIEUWS