Thema’s:
Wendbaarheid en weerbaarheid in tijden van verandering
De coronacrisis heeft ons laten zien hoe belangrijk klantcontactcentra zijn. In een tijd van plotselinge verandering hebben inwoners en/of klanten enorm veel vragen en behoefte aan menselijk contact. Dat legt grote druk op de klantcontactcentra.
Ontzorgen met social care
Bij social care, ook wel webcare genoemd, komt meer kijken dan alleen reageren via Facebook en of Twitter. Of je nu bij de overheid of in het bedrijfsleven werkt, social care vormt de oren en ogen van jouw organisatie. Met de juiste social care manage je online interacties met als doel de verbetering van huidige klantcontacten en het starten van nieuwe contacten.
Hoofd docent Jerry Downing is de grondlegger van webcare en WhatsApp als servicekanaal bij Transavia en waar hij zijn sporen als (webcare) manager heeft verdiend. Veel gevraagde, enthousiaste en bevlogen social media-trainer en –spreker die het belangrijk vindt om te onderzoeken en te spiegelen. Social care vormt volgens hem de voelsprieten van elke organisatie. Zijn uitgangspunt is altijd: de klant c.q. inwoner centraal.
Voor meer informatie en registratie klik hier Je betaalt slechts € 599,- excl. BTW. Daarnaast ontvangt elke 2e en 3e persoon van dezelfde organisatie € 50 korting op het geldende tarief. Wil je met vijf of meer personen vanuit dezelfde organisatie komen? Informeer dan naar de groepskorting. Schrijf tijdig in, want vol is vol!